.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 18 grudnia 2012

Żel do włosów, Hegron



Cechy produktu:
Konsystencja żelu jest płynna, trochę lepka. Zapach mocno alkoholowy. Opakowanie to poręczna plastikowa buteleczka ze sprayem zamykana plastikową nakrętką o pojemności 75 ml.


Skład:
Alcohol Denat.,VP/VA Copolymer, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Linalool


Co pisze producent:
Profesjonalny produkt bardzo silnie i natychmiastowo utrwalający każdą fryzurę.
Może być stosowany zarówno na suche jak i na mokre włosy.
Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.



Recenzja:
Zwykle używałam normalnego żelu do włosów w galaretce. Z żelem w formie sprayu spotykam się po raz pierwszy. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Żel jest bardzo wygodny w użyciu. Zapach jest dość mocny i trochę duszący, ale na szczęście nie utrzymuje się na włosach. Włosy nie są sklejone i obciążone, a żel dość szybko wysycha. Utrzymuje w ładzie fryzurę kilka godzin. Na w włosach nie zostaje żaden osad i dobrze się go zmywa.


Ocena:
4,5/6


Produkt dostałam do testów w ramach Malinowego Klubu.



22 komentarze:

  1. Jejuu... skład ma straszny, nie kupiłabym ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skład ma średni, ale jak takich produktów nie stosuję codziennie, więc nie przeszkadza mi to zbytnio.

      Usuń
  2. u nas to tak zwany beton - robi fryzury nie do ruszenia. Lubię nim utrwalać koki. W naszej rodzinie jest od lat i ratuje nas w ciężkich sytuacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków, i raczej nie poznam :)
    Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe wpadnij do mnie zobaczyć próbę ogniową tego żelu :P akurat ostatni wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z góry przepraszam za off top w tym miejscu, ale na wysłaną wiadomość na maila nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
    Chciałam się zapytać na czym polega ta 10% zniżka dla czytelników bloga, o której można przeczytać w zakładce " współpraca". Podany kod rabatowy nie działał w sklepie Ladymakeup (przed wyznaczonym terminem zakończenia akcji tj przed 16.12.2012). Sklep napisał mi w wyjaśnieniu że nic im nie wiadomo o takowej akcji z blogerką "bambusowy raj". O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod nie był do Ladymakeup, tylko do kosmetykipolskie.com :)

      Usuń
  6. Kiedyś widziałam w osiedlowej drogerii, ale jakoś się nie skusiłam...
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że nie używam takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam żelu:) Jako Malinowa Klubowiczka dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recenzja ;) Raczej nie skusiłabym się.
    Witam koleżankę z Malinowego Klubu i obowiązkowo obserwuje bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko używam takie produkty, ale czytałam same pozytywne komentarze, więc może o nim pomyślę:)

    Obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go dostałam i jestem zadowolona :) Pozdrawiam koleżankę z Malinowej Krainy i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy;)

    pozdrawiam serdecznie Malinową Klubowiczkę i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako Malinowa Klubowiczka dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam koleżankę z malinowego klubu! Dołączam do obserwowanych, żeby nie przegapić ciekawych postów :)

    O żelu nie słyszałam, ale ja raczej nie utrwala włosów..

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajrzyj do Matleeny - http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/12/wyniki-swiatecznego-rozdania.html
    czeka Cię miła niespodzianka :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pozdrawiam kolezankę z malinowego klubu i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam takie grube i sztywne włosy, że żadna stylizacja się na nich nie trzyma :(
    Pozdrawiam prosto z Malinowego Klubu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie używam wcale takich produktów, ale moja mama bardzo lubi ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  19. czytam o tym żelu i czytam..i chyba się po niego wybiorę do drogerii..może moje włosy trochę odsapną od lakierów?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...