.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 9 listopada 2014

Christmas' songs nail art Challenge - zimowy projekt

Cześć!
Bardzo lubię różnego rodzaju projekty paznokciowe i czasami biorę w nich udział. Często robię je we własnym (czyt. wolnym) tempie, ale zawsze staram się je prędzej, czy później ukończyć :) 

Zawsze też marzyłam o swoim własnym projekcie, a że marzenia się spełniają to i projekt też jest :D

Tworząc projekt zainspirowałam się świątecznymi piosenkami Michaela Buble - uwielbiam jego głos! Tak, więc powstał projekt Christmas' Songs nail art Challenge.

Tytuły poszczególnych zadań są po angielsku, bo i piosenki są angielskie. Z resztą za polskimi nie przepadam, nie mają takiego klimatu ;) No, ale dość już o błahostkach. Przejdźmy do samego projektu.




1. W projekcie może wziąć udział każdy, nawet osoby bez bloga (możecie mi podsyłać zdjęcia zdobień na e-mail). Wystarczy dopisać się do listy przy użyciu poniższego formularza. 
Dołączyć można przez cały czas trwania projektu.

2. Projekt trwa od 17.11.2014 - 04.01.2015 r. Podział na tygodnie jest umowny, możesz zrobić dane zdobienie wcześniej, później lub je pominąć.

3. W każdą niedzielę będę robiła podsumowanie minionego tygodnia. Linki do waszych zdobień zostawiajcie w komentarzach.

4. Można umieścić na swoim blogu. facebooku itp. podlinkowany baner (link powyżej).

5. Ostatnio zamówiłam sobie sporo rzeczy do ozdabiania pazurków i bardzo chętnie podzielę się z najaktywniejszą uczestniczką projektu :)


Ramy czasowe projektu:

1. 17-23.11

2. 24-30.11

3. 01-07.12

4. 08-14.12

5. 15-21.12

6. 22-28.12

7. 29.12-04.01




Zapraszam do zapisów! Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach.




Uczestnicy:

61 komentarzy:

  1. świetny pomysł! gdyby tylko nie moje dwie lewe ręce do zdobień i brak czasu, z pewnością bym dołączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłabym się, ale chyba nie dam rady ze swoim projektem i Twoim na raz :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyśle, bo tematy lepiej do mnie chyba trafiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Z olejkiem na pewno :-). Ten też jest tłusty, ale ja go na noc bardzo lubię ;P

      Usuń
    2. To też zależy, bo czasami warto sobie rozweselić paznokcie, a nie malować tylko ciemne kolorki :)

      Usuń
  5. Ojej jaki fajny pomysł, ja niestety zgłosiłam się do projektu u Frambuesy i jak ona bym się nie wyrobiła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł bardzo fajny :) ale u mnie stale na pazurkach albo czerwien albo srebro ;) więc ze zdobieniami nie szaleje u siebie ;) uwielbiam je u innych kobiet ale sam zle sie z tym czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie znam się na malowaniu paznokci,ale z chęcią przyjrzę się innym projektom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł! Jakbym miała więcej czasu to chętnie bym się przyłączyła, niestety nie dam rady :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Kooocham święta! Zgłaszam się, baner już na blogu - niech jak najwięcej osób się o tym dowie! :D Super pomysł na projekt, już zaczynam wymyślać zdobienia. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kusi, kusi :D Przemyślę sprawę czy podołam czasowo i jak coś dołączę z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bajer, uwielbiam ten projekt :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem beztalenciem, ale chętnie pooglądam prace innych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zgłaszam :)
    Fra z bloga francja-elegancja.blogspot.com
    Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj ;) jestem nowa u ciebie ale chętnie wezmę udział :) świetny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Też się zgłosiłam, chociaż chyba upadłam na głowę;) to mój 4 projekt...
    mój blog: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/
    zaraz dodam do siebie banerek

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączyłam się, bo takie projekty zmuszają mnie do wysilenia się :D banner dodam u siebie wieczorem, bo siedzę w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam bloga, zgłaszam się :) Iga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) To, proszę wysyłaj mi swoje prace na e-mail joanwi@interia.pl

      Usuń
    2. A do formularza możesz się wpisać dodają link do np. jakiegoś losowego zdjęcia lub mojego bloga :)

      Usuń
  18. Kurczę, zgłosiłam się już do Frambuesy i nie wiem, czy się wyrobię, ale bardzo mnie kusi ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł. Jak ja bym chciała mieć piękne i długie paznokcie :) Pomalutku stają się twarde więc tyle dobrze. Chętnie wezmę udział nawet żeby mieć pretekst by były zadbane i pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby moje pazurki były w lepszym stanie chętnie wzięłabym udział.. A jak na razie każdy jest innej długości :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisalam się! chętnie wezmę udział tylko nie wiem czy się wyrobię i czy paznokcie mają być typowo świąteczne teraz ? bo tak się zastanowić mamy jeszcze listopad ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już coraz bliżej święta ;) Nie musisz od razu malować bombek, wystarczą np. kolory kojarzące się ze świętami lub zimą albo jakiś motyw.

      Usuń
  22. moja propozycja na pierwszy tydzień :-)
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/11/dzyn-dzyn-dzyn-zimowy-projekt-tydzien-1.html

    OdpowiedzUsuń
  23. http://kokietkauroda.blogspot.com/2014/11/lovely-snow-dust.html moje pierwsze zimowe paznokcie ;) poszlam na latwizne, ale obiecuje, ze w przyszlym tygodniu bardziej sie postaram ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://liliowyzakatek.blogspot.com/2014/11/its-beginning-pierwszy-swiateczny.html :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wreszcie wyskrobałam posta z pierwszym zdobieniem :)

    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/11/christmas-challenge-czyli-projekt-u.html

    Szczyt artyzmu to może nie jest ale bardzo gonił mnie czas w tym tygodniu.
    Obiecuję poprawę!
    Buziaki!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajny pomysł na projekt! Z braku czasu nie dołączę, ale będę Was obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://liliowyzakatek.blogspot.com/2014/11/welcome-to-winter-wonderland-swiateczne.html mój nr dwa

    OdpowiedzUsuń
  28. zdobienie na drugi tydzień ;-)
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/11/zimowy-projekt-tydzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej:)

    Wiem, że projekt już trwa od trzech tygodnia, ale może nie jest za późno żeby dołączyć? Z chęcią wymyślę coś śnieżnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno :D Zapraszam!

      Usuń
    2. W takim razie moja propozycja na tydzień 4 jest gotowa:)
      http://dzien-m.blogspot.com/2014/12/let-it-snow-for-christmas-songs-nail.html
      Pozdrawiam, M :)

      Usuń
  30. Zdobienie na 4 tydzień :) http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/12/snowflakes-4-tydzien-projektu-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  31. zdobienie na czwarty tydzień :-)
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/12/zimowy-projekt-u-sonecznika-tydzien-4.html

    OdpowiedzUsuń
  32. tydzień 7 :-)
    http://lakierkowo.blogspot.com/2015/01/zimowy-projekt-u-sonecznika-tydzien-7.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...