.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 6 listopada 2012

Paczki, paczuchy, paczusie :)

Miałam zrobić kilka osobnych postów, ale jednak zdecydowałam się na jeden duży postowy wór wspaniałości :D

Wymianki

Na powyższym zdjęciu prezentują się wspaniałości z Bath&Body Works, które otrzymałam od Niki za co jej bardzo dziękuję, bo produkty pachną nieziemsko :)

 Te cudowności z kolei dostałam od Oli i Agaty, którym dziękuję za zdobycie dla mnie cudnej limitki Essence oraz fajne gratisy. Nie mogę doczekać się maziania ;)


Shopping

Postanowiłam wykorzystać kod rabatowy i zrobiłam małe zakupy w e-drogerii kosmetykipolskie.com, gdzie kupiłam po kilka saszetek kuracji SPA na dłonie i stopy, maseczkę, peeling, lakier do paznokci oraz krem do biustu. Dostałam również miły prezent: długopis i kilkanaście różnych próbek, które ukryte są w reklamóweczce (fotka mi zaginęła ;) - fajne jest to, że dostałam po kilka saszetek tej samej próbki, będę więc mogła napisać jakąś opinię o produkcie :)
Jeśli jeszcze nie wykorzystałyście rabatu to serdecznie zapraszam :)

Tutaj mam kilka produktów ze sklepu internetowego alphanailstylist.pl, gdzie zakupiłam swój pierwszy lakier China Glaze :), Seche Vite, sondę i pędzelki do zdobienia paznokci oraz płytkę. Niestety jak się tą płytką posługiwać rozeznałam się dopiero jak chciałam jej użyć i okazało się, że nie mam do tego stempelka :P

Zakupy w Yves Rocher zrobiłam dzięki rabatowi na -50zł. Kupiłam szampon, odżywkę, maskę i płukankę do włosów, żel pod prysznic, mydełka, balsamy do ust i maseczkę do twarzy. Dostałam też kilka prezentów: kosmetyczki, kredkę do oczu, siatkę na zakupy i próbkę perfum.
Listonosz przyniósł mi też inną ulotkę z promocjami, ale nie znalazłam w niej fajnych rzeczy, więc sobie odpuściłam kolejne zakupy.


Współprace

Współpracę z marką Sudomax nawiązałam głównie dla przyjaciółki, która ma małą córeczkę. Do niej poleciało pół opakowania kremu i próbeczki.

Od firmy Safira dostałam do testów olejek z drzewa herbacianego, krem do masażu i maseczkę do twarzy z zieloną glinką. Najbardziej jestem ciekawa maseczki :D

Od firmy Venita dostałam produkty do koloryzacji włosów (recenzja już niedługo), szampon, balsam rozświetlający oraz lakiery do paznokci.

Z kolei od marki Świt Pharma dostałam kilka kremów do stóp (czekają na swoją kolej), żel antybakteryjny, żelowe płatki pod oczy i maseczkę do twarzy.


Następne denko będzie na pewno mile widziane ;)

14 komentarzy:

  1. ostatnio zapisałam się do Safiry i jestem strasznie ciekawa tych trzech glinek - poczekam na promocję i kupię wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac ;)
    I bardzo fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo szykuje się mega testowanie u Ciebie ;) super paczki i współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super współprace! :) Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJĘ - czekają Cię przyjemne chwile testowania tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam Twoje sugestie na temat organizacji konkursów, może napiszesz mi maila?

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam złotą wersję tych żelowych płatków i była naprawdę rewelacyjna :) Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, płatki Świtu są fantastyczne :)))

      Usuń
  8. trochę tego masz :D
    a co to za fikuśne urządzenie ze zdjęcia numer 1? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fioletowe to baza na zapach, którą się wkłada do kontaktu. A te we wkładzie to właśnie zapachy, które wkłada się do bazy ;)

      Usuń
  9. Bardzo duuużo tego! Gratulacje:))))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...