.post img {max-width:80% !important}

sobota, 10 listopada 2012

Lakier do paznokci Dream Colors, Evershine

Dziś mani, który zrobiłam sobie przedwczoraj :)

Lakier Dream Colors
Evershine



Lakier o nr 003 jest w odcieniu bananowej żółci. Kolor jest po prostu cudowny. W butelczce mamy 10ml produktu za ok. 2-3 zł. Pędzelek jest mały, trochę średnio się nim maluje, ale też nie najgorzej. Lakier jest gęsty, dobrze się rozprowadza na paznokciu nie rozlewa na boki, szybko wysycha.
Dopiero trzy warstwy lakieru zapewniły całkowite krycie, przy drugiej były jeszcze gdzieniegdzie prześwity.
Mam lakier na paznokciach trzeci dzień i nie zauważyłam jeszcze żadnych odprysków czy startych końcówek.

Słoneczko na jesienne chmurki :)





Manicure stał się bardziej efektowny, gdy na kciuk i serdeczny nałożyłam złoty brokat.



Teraz jak patrzę na moje paznokcie to od razu poprawia mi się humor :)

8 komentarzy:

  1. bardzo fajny ten kolorek ;)
    pasuje Ci do tła na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, takie kolory zawsze się dobrze kojarzą i poprawiają humor:) żółty=lato=słońce=hormon szczęścia=dobry humor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za dużo, a część jeszcze nie ruszana ;)

      Usuń
  4. Miałam tę samą myśl, co Magdalena B. - współgra z grafiką bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba macie rację ;)
      Nawet o tym nie myślałam wrzucając fotki ;)

      Usuń
  5. bardzo fajna, delikatna cytrynka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...