.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 4 kwietnia 2013

Squats Challenge

W ostatnim miesiącu kompletnie mi nie wyszło z BBL, więc postanowiłam zmienić taktykę i zaprosić Was do zabawy :)  Ja już zaczęłam dzisiaj pierwsze próby, ale w związku z późną porą wyzwanie zaczynamy od jutro, żeby więcej osób mogło się dołączyć.


Cel: wykonać 100 przysiadów ostatniego dnia wyzwania

Zasady:
1. Pierwszego dnia zaczynamy od 5 przysiadów, każdego następnego dokładamy kolejne 5 przysiadów.
dzień 1 - 5 przysiadów
dzień 2 - 10 przysiadów
dzień 3 - 15 przysiadów
...
dzień 18 - 90 przysiadów
dzień 19 - 95 przysiadów
dzień 20 - 100 przysiadów

2. Przysiady robimy każdego dnia, bez przerw.

3. Pamiętamy o prawidłowej technice!! Tak, przysiady nie są tak łatwe jakby się mogło wydawać, a niestety w szkole na wf-ie nabieramy złych nawyków.
  • Przysiady należy wykonywać na całych stopach (nie odrywamy ani palców, ani pięt).
  • Plecy zachowują swój naturalny kształt (nie garbimy się, brzuch wciągnięty).
  • Głowa jest w pozycji przedłużenia tułowia (wzrok skierowany parę metrów przed siebie - nie
  • zadzieramy głowy, ani nie opuszczamy jej w dół).
  • Pośladki, w trakcie wykonywania przysiadu, należy wychylić w tył, żeby kolana nie
  • wychodziły przed palce u stóp.
  • Dla równowagi, żeby nie przewrócić się w tył, jeśli mocno wypniemy pośladki, można prostować
  • ramiona w przód.
  • Przysiady należy wykonywać w skupieniu i bez pośpiechu.
Filmik instruktażowy:


Co nam daje robienie przysiadów??
  • Modelują i wzmacniają mięśnie pośladkowe, tylną i przednią grupę mięśni uda oraz mięśnie dolnej partii pleców.
  • Wzmacniają stawy: kolanowy, skokowy. 
  • Dla odchudzających się - w zależności od intensywności oraz obciążenia zewnętrznego (np.: hantle, gumy, niestabilne podłoże) angażują od 60- 80 :% masy mięśniowej w trakcie treningu (pomagają ładnie wyrzeźbić nogi i pośladki).

Potrzebujecie więcej motywacji?? ;)

pomper.pl


Pomysł zaczerpnięty z bloga http://tygryskowym-okiem.blogspot.com.au

Kto chętny na zabawę??

1. Słonecznik
2. Ania
3. Paulina S.
4. martitka
5. Kasia
6. BERY
7. Ruda_Henna
8. Iska
9. Marcepanka
10. Mała wredota
11. Lady Snow
12. JoanneDevian
13. meds
14. Panna Licho
15. ...

26 komentarzy:

  1. mnie też a co :D niech dupcia zamieni się w pupcię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro moja pupa ma tak sexi wyglądać, to też zaczynam robić przysiady! :D Nie deklaruję udziału w akcji, bo z moją systematycznością bywa różnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest różnie ale zgłaszam się, zaraz zaczynam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem za leniwa - ale wciąż czekam na swoją kartę do siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tez dopisz! tylko zeby moja skleroza nie zapomniala;)
    ytekst zmiazdyzł; zmieniaja dupe w tyleczek heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zabrałam się za ćwiczenia, ale ciekawy pomysł z tymi przysiadami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekonałaś mnie :P Biorę udział - ćwiczenie pożyteczne i nie wymaga maty :) Zaczęłam już i ostro będę się trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne w swojej prostocie :D
    Ja również się przyłączam. :D Wpis idealny dla mnie. Trzeba w końcu ruszyć tyłek, a jeśli jeszcze jest motywacja w postaci innych osób to już zupełny ideał jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też się zgłaszam, wczoraj nawet zrobiłam 50 przysiadów, ale dzisiaj bolą mnie nogi, więc takie coś będzie dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, 50 to dość dużo. Ja bym na drugi dzień nie wstała z łóżka ;)
      Wychodzę z założenia, że lepiej stopniować ćwiczenia w miarę swojej kondycji ;) Bo nie sztuka pierwszego dnia ćwiczyć przez 2h, jak potem przez kilka dni czujesz wszystkie mięśnie ;)

      Usuń
  10. Ja też się przyłączam! Dzięki za akcję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się przyłączam - ćwiczenie akurat na mój brak kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyłączam się z wielką chęcią ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Także się przyłączam :D już jestem po drugim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna akcja, ja zaczęłam chyba tego samego dnia, w 30 dni chcę dojść do 150 przysiadów, co czwarty dzień przerwa.
    Wytrwałości wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się przyłączam do ćwiczeń!:D Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeju! ja też chcę mieć taki okrągły tyłeczek!
    biorę się za przysiady :)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://chickentuna.tumblr.com ta kobieta ma 44 lata. Takiego tyłeczka nie mają często nawet nastolatki :3 Czyli warto ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...