.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 7 kwietnia 2013

Pielęgnacja na kwiecień


Jak widać pielęgnacja na kwiecień niewiele różni się od marcowej. Pierwszy raz używam serii kosmetyków - muszę powiedzieć, że służy to mojej cerze. Krem do twarzy Bioten jest jak na razie świetny. W końcu otworzyłam też ampułkę Alverde, która ślicznie pachnie winogronami i naprawdę fajnie się sprawdza nakładana na noc.



Udało mi się wykończyć produkty z Alverde, więc teraz zostają tylko szampon i odżywka Soap&Glory. Kremowanie włosów zakończyło się katastrofą, bo niestety krem był za ciężki i bardzo trudno było go zmyć, więc chcę go zastąpić olejkiem z Babydream. Na końcówki używam serum z Biovax, a jeśli moje włosy potrzebują nawilżenia i odżywienia to stosuję odżywkę b/s L'oreal. Do mojej kosmetyczki trafił też mój pierwszy w życiu suchy szampon - wprawdzie to nie Batiste, ale daje radę ;) 
Ciekawym produktem jest też olejek dodający objętości - wydaje się całkiem fajny, ale testy trwają.

8 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie miałam suchego szamponu, ale ostatnio myślę o nim coraz częściej i chyba w końcu go kupię, żeby się przekonać jak u mnie podziała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również używam tego żelu do mycia twarzy z Białego Jelenia,bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę Soap&Glory... ;) uwielbiam tej firmy kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nigdy nie używałam suchego szamponu ;) Muszę się w końcu przełamać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic z Soap &Glory :) ciekawe jak ten olejek dla objętości włosów na dłuższą metę:) u mnie suchy szampon się nie sprawdza (batiste - powoduje łupież ech:(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie kosmetyki bialy jelen
    najbardziej mydelko,piore w nim pedzle :)
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    buziaki
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam ostatnio ampułki loreal... 300 zł :D :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Białego Jelenia znam jedynie jako mydło w płynie i jest OK:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...