.post img {max-width:80% !important}

piątek, 19 kwietnia 2013

Podsumowanie Akcji: Rewitalizacja dłoni i stóp

Jak zwykle na ostatnią chwilę ;)
Podsumowanie całej akcji zorganizowanej przez Malinę - dziękuję :*


Pięknie dłonie są wizytówką eleganckiej kobiety, a zadbane stopy mogą stać się afrodyzjakiem...

Odkąd pamiętam starałam się dbać o dłonie i stopy. Gdzieś kiedyś przeczytałam, że dłonie są wizytówką kobiety i tego się trzymałam. Nie znoszę nieładnie pomalowanych paznokci albo co gorsza ze startym do połowy lakierem blee... Jak mam już delikatną rysę, odprysk na lakierze to mi się nie podoba i źle się z tym czuję. Tak samo stopy - nie wyobrażam sobie w lecie paradować z popękanymi piętami.
Mam taki mały fetysz i bardzo często zwracam na dłonie innych osób ;)

Akcja może nie była dla mnie jakimś ważnym zwrotem w mojej pielęgnacji, ale sprawiła mi bardzo dużo radości. Mogłam poczuć siłę jaką daje robienie czegoś razem. Mogłam poczuć jeszcze większą dumę z wyglądu moich dłoni i stóp. Udało mi się też przetestować kilka fajnych kosmetyków, kilka jeszcze przede mną :) Dziękuję Malinie za zorganizowanie tej akcji i z niecierpliwością czekam na kolejną :)

A teraz moje typy, z którymi jak zwykle mam problem, bo nie lubię wybierać jednego kosmetyku ;)

Kosmetyk do dłoni


Parafinowa kuracja dla dłoni firmy Marion


Kosmetyk do stóp


Krem do stóp z mocznikiem marki Balea


Preparat do paznokci


Rozgrzewający peeling do skórek Avon


A jak Wam poszła akcja?? Brałyście w niej udział??

6 komentarzy:

  1. też już robiłam podsumowanie.
    Ile osób tyle kosmetyków - zauważyłam że mało produktów się powtarza na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam. To taka trochę niedoceniana półka, a tu tyle świetnych kosmetyków.

      Usuń
  2. Brałam udział :) Niedługo również będę robić podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również brałam udział w tej akcji i bardzo miło ją wspominam,mam nadzieję,że moje HITY pomogą również innym w poprawie kondycji swoich dłoni,stóp oraz paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z Twoich faworytów, ale chętnie je przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...