.post img {max-width:80% !important}

piątek, 13 grudnia 2013

Getting ready for Christmas #1: Not yet, but almost!

Dzisiaj kolejne mani, kolejny projekt, lecz tym razem zagranicznej blogerki Elsy z Likeacandyshop. Wyzwanie bardzo mi się spodobało - jest w świątecznym klimacie i ma bardzo ciekawe zadania :)

Zadanie 'Not yet, but almost!' ma przedstawiać pierwsze mani inspirowane świętami. Mam nadzieję, że choć trochę mi się to udało :)






Zdjęcie z lampą




Do tego mani użyłam lakierów:
Szybkoschnący lakier do paznokci Twilight Blue, Avon - jako baza
Lakier do paznokci Fiery Sky, Avon - na serdecznym palcu, lakier jest cudny!
Lakier do paznokci Jolly Jewels nr 108, Golden Rose - na końcówki paznokci



20 komentarzy:

  1. Prześlicznie Ci to wyszło, naprawdę świetnie ;) Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga <3 Obserwuję i zapraszam do mnie http://czerwonegroszki.blogspot.com/, bedzie mi miło, jak wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Od Obsession dostałam właśnie ten JJ:) Wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za ciemnymi lakierami, ale w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie manicure sie prezentuje ale ten lakier bazowy dziwnie wygląda moim zdaniem. Nie umiem zbytnio wytłumaczyć na czym ta dziwność polega :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba na zdjęciach tak wyszło niezbyt fortunnie, bo robiłam przy oknie i światło się odbijało na paznokciach ;)

      Usuń
  5. zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się takie połączenie z blinkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też takie połączenie lubię - musi się błyszczeć :)

      Usuń
  7. Very pretty! Love the glitter tips :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie efekt taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę po prostu o takich!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...