.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Szminka "Colordisiac", Avon

Wreszcie i moja ulubiona szminka doczekała się recenzji :) Jak dla mnie jest boska i wprost ją uwielbiam. Mam odcień Can't Resist Coral, czyli koralowy wpadający trochę w pomarańcz.
Szminka podobno ma zapach inspirowany afrodyzjakiem, jak dla mnie pachnie przyjemnie, nie tak jak zwykłe szminki-chemią, ale też nie pachnie super perfumami ;)
Pomadka jest mocno kryjąca, z bardzo delikatnym połyskiem. Ma delikatną konsystencję, więc dobrze się nią maluje. Nawilża i wygładza usta. Kolor utrzymuje się do kilku godzin i ściera się bardzo ładnie. Dostępna w 12 modnych kolorach - od różu, poprzez czerwień, po brązy.







CENA: 15-20 zł, dostępna tylko w katalogu

MOJA OCENA: 5/6
Jest świetna, naprawdę polecam!!


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...