.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 24 kwietnia 2012

Kuracja wzmacniająca Rzepa, Joanna

Dawno nic nie publikowałam; zawsze jak obiecywałam sobie, że dziś zamieszczę post to nic z tego nie wychodziło :( A teraz jak jeszcze zaczęłam staż to już kompletnie zostanę pozbawiona wolnego czasu - ale to akurat lubię :D

Dziś chciałam Wam napisać o kolejnym kosmetyku, który zaczynam testować. Jest to Kuracja wzmacniająca Rzepa firmy Joanna. Stosuję ją już od zeszłego poniedziałku po każdym myciu włosów, czyli co 2 dni.
Na razie efektów nie zauważyłam, ale producent pisze, że trzeba stosować 3 tygodnie.

Może którać z Was stosowała tę kurację?? Albo jakąś inną wcierkę na porost włosów, którą warto polecić??

P.S. Muszę się koniecznie pochwalić, że wygrałam w Candy u Natajki :D Nie mogłam w to uwierzyć na początku - pierwszy raz wygrałam w rozdaniu :)

Zdjęcie pochodzi z wizaż.pl

2 komentarze:

  1. ja nie miałam tej kuracji ale jak przyniesie jakieś efekty to chętnie o nich tutaj przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo widzę kolejną wcierkę jaką muszę wypróbować :) Z wcierek polecam standardowo Jantara, aktualnie stosuję Seboravit i też jest całkiem nie zła, ale jednak legendarnego Jantara nic nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...