.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 12 kwietnia 2012

Mazidła włosowe

Wczoraj były szampony, dziś kolej na odżywki i maski do włosów.
Będzie ich trzy:
1. Odżywka Wella Repair, Wella
2. Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania Biovax, L'biotica
3. Pielęgnacyjno-naprawczy balsam do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes, Avon
Są to produkty, których aktualnie używam, wypróbowane kilka-kilkanście razy.



1. Odżywka Wella Repair, Wella
Kupiłam ją kilka miesięcy temu skuszona promocją: 9,99 zł za 500ml. Używałam jej dość często i muszę powiedzieć, że jest bardzo wydajna. Odżywka ma pomóc w odbudowie zniszczonych włosów i łatwiejszym rozczesywaniu. Jak po każdej innej odżywce łatwo rozczesać włosy, więc dla mnie to żaden plus. Co do odbudowy to nie zauważyłam jakichś efektów, a włosy są szorstkie w dotyku. Minusem jest również bardzo chemiczny zapach, który mi osobiście przeszkadza. Właśnie ze względu na zapach nie kupię jej już więcej.
Co do składu: wprawdzie nie zawiera SLS, ale też nie ma żadnych olejów, ekstraktów, czy innych fajnych składników, jedynie sztuczne ulepszacze.




2. Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania Biovax, L'biotica
Dla mnie jest rewelacyjna!! Ma fajną woskową konsystencję, jest bardzo wydajna. Trzymam ją na włosach ok. pół godziny pod turbanem z czepka foliowego i ręcznika. Włosy są po niej lśniące, miękkie, miłe w dotyku, sypkie. Nie obciąża, ani nie przetłuszcza bardziej włosów. Ma śliczny ziołowy zapch, który utrzymuje się na włosach.
Ma świetny skład: 100% sok z Aloe Vera, olej ze słodkich migdałów, ekstrakt z miodu oraz 100% ekstrakt z henny. Nie zawiera parabenów, SLS, SLES oraz glikolu propylenowego.
Cena: 10-25 zł za 250ml (cena zależy od slepu i promocji). Producent do maski dodaje czepek Termocap oraz próbkę serum A+E.



3. Pielęgnacyjno-naprawczy balsam do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes, Avon
Na poczatku myślałam, że to maseczka i byłam bardzo rozczarowana konsystencją, która jest mocno rozrzedzona-coś jak odżywka. No ale balsamowi można to trochę wybaczyć ;)
W sumie to ani na opakowaniu, ani w katalogu nie znalazłam za bardzo informacji co ten balsam ma robić z włosami. Jak dla mnie jest bardzo średni. Zapach raczej chemiczny, mało wydajny-wystarczył na zaledwie kilka użyć. Po użyciu włosy są wprawdzie miękkie, ale za bardzo się puszą i szybciej przetłuszczają oraz strasznie się plączą.
Co do składu (nie udało mi się zrobić fotki): nie ma SLS, na początku są emulgatory, a wartościowe ekstrakty dopiero po perfumach.
Cena to ok. 6-8 zł za 125ml.



Jakich odżywek używacie? Jakie odżywki/maseczki są dla Was numerem jeden?

4 komentarze:

  1. Maska BioVax jest zabójcza szczególnie ta regenerująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wax i o dziwno avon są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym momencie używam l'oreal z olejkiem arganowym, ale przede wszystkim olejki na poprawienie kondycji włosów (vatika, amla)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...