.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 12 marca 2012

Farba do włosów Advance Techniques, Avon

W końcu postanowiłam odświeżyć kolor włosów i zamaskować ledwo widoczne odrosty ;) Z dużą pomocą koleżanki uzyskałam śliczny złoto-czekoladowy odcień - mój ulubiony! Użyłam Farby do włosów w odcieniu 5.3 Średni Złoty Brąz firmy Avon. Wcześniej stosowałam farbę do włosów Pallette o zbliżonym odcieniu, ale bardzo wysuszła mi włosy i szybko się spłukiwała.
Producent zapewnia, że farba chroni przed, w trakcie i po koloryzacji. Doskonale kryje siwe włosy. Zapewnia jednolity, długotrwały kolor. A wszystko to dzięki trzem krokom:
1. Przygotowanie i ochrona - Preparat przygotowujący do farbowania pokrywa uszkodzone obszary włosa, zapewniając ochronę i uzyskanie równomiernego koloru. Preparat ten ma formę gęstej odżywki, którą nakładamy na całą długość włosów, zwłaszcza na końcówki.
2. Koloryzacja - Krem koloryzujący nadaje włosom piękny, bogaty, naturalnie wyglądający kolor, który utrzymuje się przez długi czas i w 100% trwale kryje siwe włosy. Mieszamy razem w wygodnej buteleczce-dozowniku emulsję aktywującą i krem koloryzujacy.
3. Pielęgnacja i odżywianie - Balsam pielęgnujący pomaga zatrzymać kolor (Lock-in Technology), a dzięki zawartości masła shea odżywia i chroni włosy. Rewelacyjna maseczka, którą nakładamy po pierwszym spłukaniu farby i trzymamy na włosach kilka minut.

Zawartość pudełeczka:

Przed farbowaniem:



ZALETY:
- łatwa w użyciu, dobrze się nakłada
- piękny, nasycony kolor
- równomierne pokrycie
- nie wysusza włosów
- dostępna w 27 odcieniach
- ledwo wyczuwalny zapach
- boska maseczka po farbowaniu!!
- kolor długo się utrzymuje
- brak efektu wypadania włosów po farbowaniu!!!


Po farbowaniu:



WADY:
- dostępność jedynie w katalogu

CENA: ok. 20 zł

MOJA OCENA: 5/6
Dla mnie rewelacyjna!! Polecam!!

A Wy jakich farb używacie?? Może macie coś godnego polecenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...