.post img {max-width:80% !important}

sobota, 13 grudnia 2014

Let it snow - zimowy projekt

Cześć!
Ostatnio mam urwanie głowy i nie mam czasu na pisanie postów :( Ale na szczęście Wasze blogi przeglądam na bieżąco. Jak przygotowania do świąt? Ja już prezenty dla męża i przyjaciółki mam kupione. W tygodniu mam zamiar upiec pierniczki i tort dla przyjaciółki na urodziny, a od następnego weekendu zacznę ogarniać trochę dom. Przynajmniej taki mam plan ;)


Dziś chce Wam pokazać mani, które właśnie zrobiłam. Jestem bardzo zadowolona z gradientu, bo to pierwszy porządny gradient na moich paznokciach. I nie jest w sumie tak trudny do zrobienia jak myślałam.
Użyłam lakierów Colour Alike Strażnik Teksasu oraz Wielki Błękit, śnieżynki zrobiłam przy pomocy płytki QA57 z Born Pretty Store.





 Colour Alike
Be Chic!

Odcień: 201 Wielki Błękit
Dostępność: został wycofany
Pojemność: 8 ml
Wykończenie: kremowy
Krycie: 3-4 warstwy
Plusy: + cena
+ ładny kolor
Minusy: - wolno schnie
- słabo kryje
- smuży





8 komentarzy:

  1. ja to się chyba nigdy nie nauczę stempelkować... :(
    pięknie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam nauczysz się. To mój drugi raz ze stemplami i też trochę musiałam się pomęczyć ;)

      Usuń
  2. Śliczne pazupki :)
    I powodzenia w realizacji planu

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaa zakochałam się w tych paznokciach *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...