.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 15 stycznia 2013

Domowy manicure peeling+maska, Perfecta

Ostatnio kilka produktów mi się pokończyło, zużyłam też kilka saszetkowców, więc czas na recenzje.

Dziś produkt Dax Cosmetics z linii Perfecta SPA: Szafirowy peeling do rąk oraz Maska-serum do rąk.



Cechy produktu:
Konsystencja peelingu jest żelowa z drobinkami. Maska jak maska. Zapach cudowny, słodko-korzenny, taki świąteczny, bardzo podobny do zestawu do stóp. Pojemność to dwie saszetki po 6 ml - ilość w sam raz. Bardzo ładny design opakowań.


Co pisze producent/Sposób użycia:




Recenzja:
Peeling jest delikatny, ładnie pachnie. Niesamowicie wygładza i nawilża skórę dłoni. Odrobinę trzeba się namęczyć przy zmywaniu.
Maska dobrze się nakłada i szybko wchłania zostawiając tłustą warstwę. Dłonie są nawilżone, odżywione i miękkie.
Tak samo jak zestaw do stóp, ten jest równie dobry. Na pewno będę do niego wracać.




Dostępność/Cena:
ogólnodostępny, ok. 2,50 zł


Ocena:
5/6



6 komentarzy:

  1. Mam gdzieś ten Domowy manicure - muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ten zestaw wogóle nie przypasował. Peeling podrażnił mi dłonie , a maska wcale a wcale nie chciała się wchłaniać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka razy i uważam, że jest świetny:) a ten zapach...
    Wersję do stóp także sprawdziłam - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam, jednak wydaje mi się, że warto spróbować, zwłaszcza teraz w zimowe mrozy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...