.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 24 maja 2012

Kawiorowy manicure

Dziś przypadkiem natknęłam się na świetny manicure!! Jest cudny!! Akurat te zdejęcia przedstawiają efekt, który możemy uzyskać po użyciu zestawu Ciate Caviar Manicure marki Sephora. Dostępne są trzy wersje kolorystyczne, z których najbardziej podoba mi się kolorowa. Chociaż czarna i biała są bardzo klasyczne i też ładnie się prezentują.

W artykule podana była cena 25 dolarów za zestaw. Zastanawia mnie więc, czy produkt jest dostępny w Polsce. A jeśli nie to czy są jakieś odpowiedniki innych firm?? 
Może miałyście już do czynienia z takim mani??




Zdjęcia pochodzą z www.zeberka.pl

5 komentarzy:

  1. o kurde, nie słyszałam jeszcze o czymś takim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi zrobiła recenzje:) Na żywo wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt na paznokciach jest świetny, ale na ustach już mi się nie podoba;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...