.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 10 września 2012

Trip to Drogerie Market

Byłam dziś w jednym z DM-ów w Timisoarze. Sklep jest dość duży i chyba dobrze zaopatrzony, jednak tańszej kolorówki ma bardzo mało :(
Kupiłam sobie m.in. odżywkę i szampon Alverde, kilka maseczek do twarzy i inne pierdoły.

Produktów Alverde jest tam całe mnóstwo, choć myślałam, że są odrobinę tańsze ;) Również marka Balea góruje nad innymi kosmetykami.

W sumie to kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, bo nie do końca wiem co jest warte wypróbowania.

Może Wy wyczytałyście o jakimś świetnym produkcie lub same coś przetestowałyście co mogłabym kupić w drogerii DM??

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę Ci tych zakupów:)
    Jak bym tylko miała okazję iść na zakupy do DM,szkoda tylko,że nie mam okazji...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...