.post img {max-width:80% !important}

czwartek, 27 września 2012

Day of celebration


Dzisiejszy dzień sponsoruje cytat z Kubusia Puchatka :)




'What day is it?"
'It's my bithday!'


Tak, to dziś :) I jak na razie dzień jest bardzo przyjemny i obfitujący w niespodzianki :)

Na samym początku zostałam zaskoczona przez moją współlokatorkę i ludzi z kursu językowego: przyszli zaraz po północy do mojego pokoju, zaśpiewali 'Happy Birthday' i dostałam jeszcze śliczną kartkę z życzeniami od wszystkich :)






Później był egzamin, który poszedł mi bardzo dobrze. A po egzaminie podczas małego świętowania zakończenia kursu, dostałam od naszych wspaniałych nauczycielek prezent :)




Zestaw do herbaty i czekoladkę :)

Za niedługo idziemy na 'Swimming pool party' - będzie super!!

A już jutro nowa recenzja, a może mani, a może jeszcze coś innego...

7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...