.post img {max-width:80% !important}

sobota, 23 czerwca 2012

Żel arnikowy

Noszę okulary, czyli jestem trochę ślepa, a jak jestem trochę ślepa to nie widze (patrzę), gdzie idę, więc czasami wlezę na coś i bach... wielki sinior na kolanie/udzie.

Wtedy na pomoc przychodzi mi Żel arnikowy marki Flos Lek.



Pierwszy raz usłyszałam o nim od Pani Gadżet i przy najbliższej okazji kupiłam w aptece.

Informacje z opakowania:
Zastosowanie: pielęgnacja skóry z rozszerzonymi naczynkami, pierwsza pomoc na sińce, potłuczenia, obrzmienia.

Żel nakłada się w miejscu wystepowania zmian 3-4 razy dziennie. Ja i moja kumpela, która też go używała nakładałyśmy go tylko wieczorem, a i tak sprawił, że siniaki zeszły o wiele szybciej niż zwykle. Żel działa kojąco i delikatnie chłodzi, bardzo szybko się wchłania i jest wydajny.
Może też być stosowany pod oczy - ja w takiej formie go nie używam.

Ogólnie jest to świetny produkt i na pewno zostanie ze mną na bardzo długo.

CENA: ok. 9zł/50ml

MOJA OCENA: 6/6

10 komentarzy:

  1. o, przydałby mi się, bo też mi się różne rzeczy przytrafiają. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam masci arnikowej ale chyba nie rozni sie niczym od zelu z arnika :D bardzo fajny i uniwersalny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam masci arnikowej :) bardzo fajny i uniwersalny prodkut!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przydałby sie na wesele na ktore ide za tydzien i mam wielkiego siniola na udzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. O coś dla mnie ! często nabijam sobie nocą siniaki bo wpadam na łóżko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, z chęcią bym go przygarnęła, siniaki to moja specjalność :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też używam maści, takiej w małym okrąglym pudełeczku:) po sprawdzeniu tego i tego, masć szybciej działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka to maść??
      W sumie to nie wyskakują mi jakieś ogromniaste siniaki, więc żel dobrze się sprawuje :)

      Usuń
  8. No cóż zostanie z tobą na bardzo długo na pewno, bo ja go używam codziennie już jakieś 7 miesięcy a dopiero skończyłam 3/5 produktu. Mega wydajny produkt. Ja go używam na moje naczynka na policzkach i mam wrażenie, że je zmniejszył. Jak się pojawią to i na sińce czy potłuczenia ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...