.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 24 czerwca 2012

Shopping

To już ostatni taki duży shopping - nie mam zamiaru już nic kupować przez najbliższe miesiące - wyjeżdżam, więc nie będę miała jak :P Z resztą muszę zużyć zapasy, które porobiłam. Jeszcze czekają na mnie 2 hydrolaty u koleżanki i koniec.

Tutaj są rzeczy tylko z zakupów drogeryjnych. Ale ostatnio udało mi się też zdobyć trochę kosmetyków, ubrań i książek podczas wymianek na wizażu - potrafią wciągnąć ;)



1. Krem do rąk z bawełną, Mariza
2. Krem do rąk i paznokcki z woskiem pszczelim, Anida
3. Olej kokosowy
4. Odżywka Jantar
5. Krem pod oczy ze świetlikiem, Flos Lek



Narzutka w kolorze oliwkowym z Zary kupiona w outlecie za 40zł :)



Tunika koszulowa z H&M kupiona na promocji w dziale dziecięcym za 30zł ;)
Uwielbiam dział dziecięcy w H&M, bo można tam znaleźć rzeczy do 170cm o wiele taniej niż w dziale damskim :D



Tutaj rzeczy z Rossmanna i Super Pharm
1. Mini płyn do prania Domol na wakacyjne wyjazdy - przyjrzałam się lepiej półce z mini-produktami w Rossmannie ;)
2. Odżywka do włosów z grantem, Alterra - no promocja była :P
3. Płyn do higieny intymnej, AA - są świetne, a poza tym miałam kupon z SP
4. Pasta do zębów Blend-a-med Pro Expert - też jest świetna i chyba coś nowego z nią zrobili, bo ma inne opakowanie
5. Tusz 2000 calories MaxFactor - skusiła mnie promocja w SP
6. Cienie Wibo z serii z różą - wyprzedaż w Rossmannie, kupiłam je za 1,99
7. Gąbka Konjac - po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji postanowiłam ją nabyć i wypróbować, nie chciałam czekać na promocję, bo pewnie bym już jej nie znalazła ;)
8. Słoiczki z Rossmanna
9. Chusteczki do higieny intymnej, Venus - z półki z mini-produktami, 20 sztuk za 2,99 - cena bardzo fajna, więc chciałam wypróbować
10. Chusteczki do higieny intymnej, Cleanic - moje ulubione 



Niedawno w Rzeszowie Ziaja otworzyła swój sklep i gabinet kosmetyczny w jednym. Koleżanki-wizażanki dały mi cynk, a że to niedaleko mojej uczelni postanowiłam tam zajrzeć.
Sklep prezentuje się bardzo fajnie, można w nim kupić chyba wszystkie kosmetyki Ziaji, jest również salon kosmetyczny z rezerwacją przez internet (innowacja u nas w mieście!). Ja już zarezerwowałam termin na regulację brwi.
Strona internetowa sklepu: http://www.gabinetziaja-rzeszow.ipr.pl/

Przy okazji bytności w sklepie postanowiłam też coś kupić:
1. Odżywka do włosów
2. Maska do włosów
3. Krem do twarzy z olejkiem argonowym
4. Płyn do higieny intymnej
5. Chusteczki do higieny intymnej pakowane pojedyńczo



Przy okazji zakupów dostałam też katalog produktów, mnóstwo próbek i owocowy błyszczyk :D

Ogólnie to przesadziłam troszkę z zakupami w tym miesiącu, ale pocieszam się tym, że na wakacjach nie będę miała na to czasu ;)

20 komentarzy:

  1. oj spore zakupy :D na odżywkę z Alterry też muszę się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ! To nazywają się prawdziwe zakupy ;DD
    Też mam tą odżywkę z Ziaji ( żółtą), jestem ciekawa jak podziała.

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie wielkie zakupy! Gdzie znajde te słoiczki w rossmanie?
    Ja praktycznie ubieram się w dziale dla dzieci w h&m i w zarze. Mam 165 i jestem tak drobna że ciężko dla mnie znaleźć coś dopasowanego. Spodenki mam dla dziecka 146!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczki są na półkach z mini-produktami.
      Są też butelczki.

      Usuń
  4. :O spore zakupy a kosmetyki z Ziaji uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czaję się na ziajkową maskę do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam, to zakupy z 2 tygodni, a nie z jednego razu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. No z dwóch tygodni to jeszcze nie tak najgorzej ;) Ale i tak, dobre łupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale duże zakupy! uwielbiam ziaję :) a z Jantara powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie:)Gdzie jest ten sklep ZIAJA,podasz mi adres?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest Alma na Rejtana to ten sklep jest w bloku zaraz za Almą właśnie :)

      Usuń
  10. mogę liczyć na recenzję maski do włosów z Ziaji? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego kremu do rąk anida wosk pszczeli w kosmetykach lubię bo regenerują ale za taką cenę jak ten krem ok.5zł to ciekawa jestem czy wysoko jest w składzie czy dali śladowe ilości

    OdpowiedzUsuń
  12. w którym Rossie upolowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo :)
    ja na Jantar poluję, ale nigdzie go nie mogę znaleźć :/ gdzie dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Schleckerze i małych drogeriach. Można zamówić na doz.pl z bezpłatną dostawą do apteki, kilka razy dodawałam mgiełkę z tej serii do zakupów :)
      Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...