.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 3 czerwca 2012

Korektor w sztyfcie "Idealna cera", Avon

Na początku przypominam o moim rozdaniu!! Do końca zostało już niecałe 4h :)


Tę recenzję miałam zrobiś już dawno, ale jakoś nie miałam okazji dobrze wypróbować tego korektora, bo rzadko się maluję :)

Mam odcień Fair, czyli jasny. Korektor w sztyfcie jest polecany do ukrycia niedoskonałości. Akurat ten jest średnio dobry. Ja nie mam poważnych problemów z cerą - czasami niewielkie wypryski, więc dla mnie jest nawet ok. Dobrze maskuje i ładnie wtapia się w skórę. Jest wydajny.

Jednocześnie dość szybko się ściera i czasami się łuszczy.

Wypróbowałam go jedynie na samym kremie do twarzy, nie miałam okazji na podkładzie.

Dla mnie jakość nie współgra z ceną, raczej go już nie kupię.





CENA: 15-20zł/1,7g

MOJA OCENA: 3/6


9 komentarzy:

  1. Miałam "przyjemność" testować ten w pędzelku. Raczej go nie kupię ponownie, wolę dołożyć parę złotych i mieć korektor z Oriflame z Giordani Gold. Aktualnie mam jakiś w sztyfcie, ale również nie jestem zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jako korektora używam Dermacol'u
    najlepiej się sprawdza przy niedoskonałościach :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również go mam, czasem użyję jak wyskoczy coś niepożądanego ale tak to leży w sumie zapomniany...

    OdpowiedzUsuń
  4. bylam go ciekawa, bo moja siostra taki ma, ale jak na złość jeszcze nie otworzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie do mnie przyszedl i jako zakrywacz niedoskonalosci aplikowany na podklad pod puder jest ok ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam mineralnych korektorów najchętniej. :) korektora z avon nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA nie używam korektorów, a więc nie muszę się martwić czy ten jest wart kupna czyt ez nie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki sam, nawet w tym samym odcieniu, ale leży zapomniany w kosmetyczce... jakoś nie lubię używać korektorów a czasami niestety muszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...