.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 28 lutego 2012

Shopping

Witam po kilku dniach przerwy :) Dziś będzie trochę o zakupach kosmetycznych :P
Jeszcze nie pisałam, że jestem konsultatnką Avon... więc piszę - jestem konsultatnką Avon. Ostatnio trochę przesadzam z moimi zamówieniami i masa kosmetyków jest dla mnie. No, ale co zrobić jak wszystko chcę mieć :P
Wstawię zdjęcia i krótki opis kosmetyków z ostatnich dwóch paczek. Postaram się regularnie wstawiać recenzje owych rzeczy.


1. Szampon odżywczy do włosów słabych i łamliwych Pokrzywa i Łopian, 250ml
2. Szampon pielęgnacyjno-naprawczy do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes, 250ml
3. Naprawcza maseczka do włosów z masłem shea, 200ml
4. Podwójny cien do powiek Deep Forest
5. Pielęgnacyjno-naprawcza maseczka do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes, 125ml
6. Luksusowy mus pielęgnacyjny do twarzy, 75ml


1. Antyperspiracyjny dezodorant w sprayu OnDuty, 150ml
2. Dezodorant w kulce OnDuty, 50ml
3. Rodzinny krem z wyciagiem z rumianku i owsa do twarzy, rąk i ciała, 400ml
4. Lakier do paznokci Illusion, 12ml
5. Szminka "Colordisiac" Rose Addicition
6. Szminka "Colordisaic" Sultry Bronze
7. Woda perfumowana Far Away Exotic, 50ml
8. Lakier do paznokci Aprocot Mystery, 12ml
9. Woda toaletowa Infinite Moment, 50ml

3 komentarze:

  1. jestem ciekawa tego rodzinnego kremu :) zamówiłam go sobie, ale jeszcze do mnie nie dotarł
    próbowałaś już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż go używa, ja próbowałam raz, bo mam inne kremy na razie. Ale mojemu mężowi bardzo sie podoba m.in. za to, że jest taki uniwersalny, ma fajną konsystencję i nawilża. Czytałam też pozytywne opinie na wizażu dotyczące nie tylko tego kremu, ale i całej serii "owsiano-rumiankowej". Jeśli go tylko wypróbuję na pewno napiszę recenzję.

      Usuń
  2. w takim razie czekam :)
    ja też teraz zamówiłam sobie całą tę serię i jestem dobrej myśli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...