.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 19 lutego 2012

Profesjonalna paleta korektorów, Avon

Kolejnym kosmetykiem jest Profesjonalna paleta korektorów by Jilian Dempsey firmy Avon. Niestety chociaż prezentuje się zachęcająco jest to kompletny niewypał. I do tego dość drogi. Kupiłam go skuszona promocją, gdy wchodził do katalogu. Chociaż mam mało problematyczną cerę i potrzebuję korektora jedynie pod oczy i do zatuszowania minimalnych niedoskonałości to on nie daje rady nawet z tym. Mam odcień Light. Fota z wizażu, bo mój korektor jest już trochę zużyty i nie nadaj się do sfotografowania ;)

Zdjęcie z wizaz.pl

ZALETY:
-estetyczne opakowanie
-wygodny aplikator

WADY:
-szybko się ściera
-nie kryje!!
-rozmazuje się
-bardziej uwidacznia wypryski niż je zakrywa
-brak lusterka
-zdecydowanie za wysoka cena, jak na taką jakość

CENA/POJEMNOŚĆ: ok. 30 zł/4ml

MOJA OCENA: 1/6
Zdecydowanie nie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...