.post img {max-width:80% !important}

sobota, 18 lutego 2012

Diamentowa konturówka do oczu, Avon

Wow! Moja pierwsza recenzja :D Pierwszym kosmetykiem jest Diamentowa konturówka do oczu firmy Avon. To moja ulubiona konturówka. Uwielbiam ją!! Nadaje się na różne okazje - do szkoły i pracy, na randkę i na imprezę.

ZALETY:
-bardzo trwała i wydajna 
-ma wyraziste kolory 
-precyzyjnie rysuje kreski 
-nie rozmazuje się
-zachowuje kolor na powiece
-drobinki nie są tak duże, jak typowy brokat, ale dość widoczne, co daje bardzo ciekawy, a zarazem elegancki efekt
-konturówka dostępna jest obecnie w sześciu kolorach
-wysuwana, nie trzeba temperować

WADY:
brak :)

CENA/POJEMNOŚĆ: od 9,90 do 14,90 zł (w zależności od promocji)/ 0,28g



Odcień Sugar Plum 

Odcień Emerald Glow (w rzeczywistości jest troszkę ciemniejsza)

Odcień Smokey Diamond

Odcień Black Ice

Odcień Brown Sugar

Odcień Twilight Sparkle


MOJA OCENA: 6/6
To mój HIT! Gorąco polecam wszystkie odcienie!

2 komentarze:

  1. tak myślę czy się na nie nie skusić, ale nie mam pojęcia jaki kolor by pasował do piwnych oczu, hihi :D

    + dodaję do obserw. ciekawy blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz:)
      co do koloru to wydaje mi się, że zielony lub fioletowy byłby fajny, a jeśli wolisz coś tradycyjnego to czarny

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...