.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 5 października 2014

The 31 Day Challenge: Yellow Nails

Cześć!
Dziś kolejny manicure z The 31 Day Challenge. Co prawda wyzwanie się już skończyło, ale i tak chcę je wykonać, bo jest to fajna zabawa :)

Tematem przewodnim jest kolor żółty. Zdecydowałam się połączyć dwa odcienie tej barwy - cieplejszą z drobinkami oraz chłodniejszą pastelową. Bardzo spodobał mi się efekt końcowy, więc możecie w najbliższym czasie spodziewać się na moim blogu mani z wykorzystaniem taśmy do zdobienia, która w tym mani sprawdziła się rewelacyjnie ;)





Nazwa i kolor: Gel Like Wibo, odcień 1 Słoneczny Patrol - ciepły, słoneczny żółty ze złotym pyłkiem

Pojemność: 8,5 ml

Cena: ok. 7-8 zł

Dostępność: lakier ze starej kolekcji, nie jest już dostępny

Nakładanie: przyzwoicie się nakłada, lakier nie rozlewa się na boki, pędzelek średniej wielkości; lakier jest dość fajny, chociaż w tym momencie kolor nie bardzo mi odpowiada, muszę wypróbować go w lecie

Krycie: do pełnego krycia potrzeba aż 4 warstw 

Wysychanie: bardzo średnie, zwłaszcza po tylu warstwach, miałam potem wszystko poodbijane na tym lakierze

Trwałość: średnio 2-3 dni, niestety odpryskuje

Zmywanie: bez problemów






Nazwa i kolor: Fashion Studio Astro nr 137 - chłodny, pastelowy odcień żółtego

Pojemność: 6 ml

Nakładanie: dość dobrze się go nakłada, nie rozlewa się, pędzelek ok; zdecydowanie najgorszy żółty lakier z jakim miałam do czynienia, okropne krycie

Krycie: potrzebuje aż 4 warstw do pełnego krycia

Wysychanie: bardzo średnie

Trwałość: 2-3 dni

Zmywanie: bez problemów



13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba takie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier, szkoda że już niedostępny.... Takiego żółtka szukam

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość super się prezentuje i do tego przypomina mi o lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna soczysta i hipnotyzująca żółć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, chociaż ten ciemniejszy mi się bardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mam przekonania do takiego kolorku na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że w połączeniu nie spodziewałabym się tego, a wygląda to zaskakująco fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak słonecznikowo ;) super! bardzo dobrze wygląda to połączenie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoje wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...