.post img {max-width:80% !important}

sobota, 2 czerwca 2012

Paznokciowy Dzień Skittles!

Wczoraj na wielu blogach pojawił się Skittles mani :) Dziś jest u mnie. Zabawę zapoczątkowała Paramore razem z innymi lakieromaniaczkami. Oficjalny Paznokciowy Dzień Skittles przypada na wczoraj, czyli 01.06, czyli Dzień Dziecka ;) ale myślę, że odważnym i szalonym powinno się być codziennie i pokazywać to nie tylko w życiu, ale i na pazurkach :)

Oto moje Skittles mani:


Wprawdzie chciałam całe pastelowe, ale zapas moich lakierów jest z jakiegoś niewyjaśnionego powodu ubogi w różnorodne kolory, za to mam kilka niebieskich i kilka żółtych lakierów ;)
Pomimo tego mani bardzo mi się podoba i jestem zadowolona z efektu.



W mani użyłam lakierów:
kciuk: Lakier do paznokci, dor
wskazujący: Lakier do paznokci nr 037, Evershine
środkowy: Lakier do paznokci Colour Instant nr 628, Eveline
serdeczny: Lakier do paznokci Aqua Fantasy, Avon
mały: Lakier do paznocki nr 003, Evershine


RECENZJE:

  1.  Lakier do paznokci, dor - recenzja 
  2.  Lakier do paznokci nr 037, Evershine - śliczny niebieski kolor, w rzeczywistości to taki przydymiony niebieski, na zdjęciu wyszedł jakoś jaskrawo. Fajnie się nim maluje, dwie warstwy wystarczą do pełnego krycia. Po 3-4 dniach ścierają się końcówki, nie odpryskuje
  3.  Lakier do paznokci Colour Instant nr 628, Eveline - fajny, energiczny kolor. Dobrze się nim maluje i dobrze kryje. Końcówki ścierają się dopiero po 4 dniach, nie odpryskuje.
  4. Lakier do paznokci Aqua Fantasy, Avon - śliczny morski kolorek, w rzeczywistości jest trochę bledszy nich na zdjęciach. Lakiery z Avon mają świetne pędzelki, więc malowanie nimi to przyjemność. Dwie warstwy są wystarczące do pełnego krycia. Mam lakier już od tygodnia na paznokciach, a starł się minimalnie na końcówkach.
  5. Lakier do paznocki nr 003, Evershine - śliczny pastelowo żółty kolorek, dobrze się nim maluje. Niestety jest trochę za rzadki i rozlewa się na boki. Nawet przy dwóch warstwach nie kryje idealnie i miejscami widać paznokieć. Bardzo dobrze się utrzymuje, starł się minimalnie na końcówkach.


12 komentarzy:

  1. ta soczysta pomarańcz jest piękna =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:) Miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory :) każdy jeden :)
    może obserwujemy??
    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne skitlesy! do rpacy może by mnie ine wpuścili, ale na weekend czemu nie ;D
    zapraszam na nowy post... Lona
    http://lenalona.blogspot.com/2012/06/obraczki-inspiruja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy bardzo rzuca się w oczy :) Żółty i niebieski są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolorowe pazurki :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory, bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...