.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Christmas' Songs Challenge - tydzień 2

Cześć!
Przepraszam za małe opóźnienie, ale wczoraj bawiłam się na koncercie Budki Suflera - było świetnie :) Polecam, zwłaszcza, że to ich ostatnia trasa koncertowa.

Tematem ostatniego tygodnia była piosenka Winter Wonderland, czyli zimowa kraina. Zobaczcie same co udało nam się zmalować.





Joanna Lifestyle

Kropka


FraLine




Ika

Maxi 

rredmuse

Iga

ZoZolka


Dziewczyny pokazały swoje talenty artystyczne :) 
Wciąż czekam na Wasze zgłoszenia.Wrzucajcie linki w komentarzach.


A kolejny tydzień sponsoruje św. Mikołaj i piosenka "Santa Claus is coming".


21 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na ŚWIĄTECZNE paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły ;-)

    Ja się cieszę, że dziś dostałam, bo nie mogłam się już doczekać :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki ;)
    A u mnie wkradł się błąd, przez przypadek musiałaś wkleić moją inspirację zamiast fotki moich pazurków ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tydzień trzeci: http://asiulcowaa.blogspot.com/2014/12/deni-carte-lakier-do-paznokci-nr-10.html

    OdpowiedzUsuń
  5. super :)! ja dopiero nadrobiłam ostatnie - post na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzuciłam już kilka dni temu w pierwszym poście :( http://liliowyzakatek.blogspot.com/2014/11/welcome-to-winter-wonderland-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zimowe zdobienia :) ja niestety wrzucę spóźniony post dopiero jutro rano... dziś już padam ze zmęczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe wzory. brawo dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  9. a mojego zdobienia nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Podobają mi się zdobienia Z miłości do paznokci i Igi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne jest to ostatnie zdobienie, ale pozostałe też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moje mocno spóźnione mani na drugi tydzień : http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/12/christmas-songs-nail-art-challenge.html
    :) przepraszam za poślizg ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zdobienie na trzeci tydzień :) http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/12/christmas-songs-tydzien-3-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...