.post img {max-width:80% !important}

niedziela, 29 grudnia 2013

Wosk 'Red Apple Wreath', Yankee Candle

Coś co uprzyjemnia mi niedzielny wieczór swoim pięknym zapachem... wosk Red Apple Wreath.

Znajdziecie go na goodies.pl

Zdjęcie z goodies.pl


Red Apple Wreath, czyli Wianek Czerwonych Jabłek...

Wosk Red Apple Wreath to – dosłownie i w przenośni – wianuszek świątecznych aromatów. Kompozycja zainspirowana zapachem wieszanej na drzwiach, witającej bożonarodzeniowych gości dekoracji to miszmasz ciepłych, domowych, zapraszających nut. Znaleźć tu można kilka soczystych, czerwonych jabłek, garść dekoracyjnych orzechów i szczyptę esencjonalnego cynamonu. Wszystkie te składniki zostały zmieszane, naturalnie spreparowane i obficie polane słodkim syropem klonowym. Świąteczny, pachnący wianuszek wprowadza do domu atmosferę celebracji i zapowiada rychłe nadejście wigilijnych gości.


Pysznie i słodko! Cudowny zapach jabłuszek z większą szczyptą orzechów, a z mniejszą cynamonu. Zapach jest bardzo ciepły i otulający. Idealny na zimowe wieczory.


Ocena: 6/6


Miałyście ten zapach?? Jak Wam się spodobał?

10 komentarzy:

  1. Tego nie miałam ale kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie w kominku :) Taki kompot wigilijny i kutia, zapach w sam raz na święta lub na wspominanie świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam teraz jabłuszko z cynamonem w świecy LaRissa z Biedronki ;) Wosk chętnie wypróbuję, może wprowadzi przełom, bo dotychczasowe jakoś mnie nie zachwyciły w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To byłby z pewnością zapach dla mnie! :) Uwielbiam takie nuty. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...