.post img {max-width:80% !important}

piątek, 6 grudnia 2013

Moja pierwsza Mikołajkowa paczka

Chciałabym Wam zaprezentować moją pierwszą paczkę z wymianki Mikołajkowej. W sumie brałam udział w trzech wymiankach, a każda była inna i przyniosła mnóstwo radości :)

Pierwszą paczuszkę dostałam od JoAsiJ, której serdecznie dziękuję :*
JoAsiaJ nie ma własnego bloga, ale paczuszkę ode mnie pokazała u Hexx - o tutaj.

Dziękuję też Hexx za wspaniałą zabawę i świetną organizację :)

Ale przejdźmy już do prezentów :)

Wszystko zapakowane było w czerwoną fizelinę...



Kiedy zobaczyłam mydełko z Aleppo byłam już w siódmym niebie :D Uwielbiam mydełka naturalne, a to już od jakiegoś czasu było na mojej wishlist.



Kolejnymi prezentami były: maseczka Perfecta (idealna dla mojej cery) oraz pomadka ochronna z Alterry, której jeszcze nie miałam, a bardzo chętnie wypróbuję :)



Trzy nowe lakiery w fajnych kolorach :D Cóż może być lepszego dla lakieromaniaczki ;)



Balsam do ciała Cien. Miała już ten balsam, nie był najgorszy, więc na pewno się nie zmarnuje.



Wszystkie skarby :) Z pomiędzy kosmetyków wyziera jeszcze czekolada, którą właśnie zajadam ;)


24 komentarze:

  1. Cóż za miłe Mikołajki :)) Pewnie niedługo zmalujesz jakieś mani z nowymi lakierami? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Mikołaj, musiałaś być grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na ta pomadkę z Alterry. Chyba się na nią skuszę przy najbliżej wizycie w Rossie. :) Super Mikołaj xD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paczka, gratuluję! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełko sama bym przygarnęła taj jak czekoladę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość - miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawartość :) Mydełko mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paczka, to była paczuszka o niewiadomej zawartości? Jeżeli tak to świetnie, kocham niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystkie Mikołajkowe paczki to niespodzianki ;)

      Usuń
  9. Bardzo cieszę się ,że prezenty przypadły do gustu :) Mam nadzieję ,że sprawdzą się w użyciu:) Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za paczuszkę :* Na pewno będą mi dobrze służyć ;)

      Usuń
  10. Przyjemna zawartość, ładne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak się sprawdzi u ciebie to mydło aleppo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny prezent, trochę się ich dzisiaj naoglądałam i cieszę się, że Tobie wypadło coś pozytywnego :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...