.post img {max-width:80% !important}

wtorek, 26 lutego 2013

Stop dreaming, start doing - Projekt "101 w 1001"

Kolejna inspiracja zaczerpnięta z bloga Belli :)



O co chodzi?
Projekt polega na zrealizowaniu 101 celów/marzeń w 1001 dni.

Kryteria
Zadania muszą być konkretne, z mierzalnym lub łatwym do określenia rezultatem. Cele powinny też być łatwe do zrealizowania.

Moja lista
Moją listę zrobiłam już kilka m-cy temu i wciąż się rozrasta (na pewno jest już na niej ponad 101 celów). Podzielona jest na kilka kategorii. Nie będę jej przepisywać, ale napiszę każdy zrealizowany cel wraz z datą realizacji i zdjęciem (postaram się).

Czas trwania 
Początek: 26 luty 2013
Koniec: 23 listopad 2015

Bonus
Za każdy zrealizowany cel wpłacę 5 zł na konto oszczędnościowe.
Za każdy niezrealizowany ze 101. celów wpłacę 5 zł na jakąś organizację charytatywną.



A Wy macie swoje listy 100 celów do osiągnięcia??


14 komentarzy:

  1. robiłam kiedyś taką listę, ale trudno mi było dojść do 100 punktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie osiągnęłam setny cel - Zainspiruję kogoś do stworzenia jego własnej listy :D Ja każdą 5 złotówkę wpłacam na konto oszczędnościowe. To mnie jeszcze bardziej motywuje do realizacji kolejnych celów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D
      W sumie jeden z moich celów to odkładanie każdej monety 5 zł do skarbonki, ale Twój pomysł też fajny, no i więcej kasy się uzbiera :D

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie mam swojej listy ale coś czuję, że zacznie istnieć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :) tylko że dla takich niecierpliwców jak ja, 1001 dni to strasznie długo...wolałabym takie wyzwanie, powiedzmy, 3-miesięczne ;) Ale zawsze mogę zmodyfikować to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niektórych celów nie udałoby mi się zrealizować w 3 miesiące, np. podyplomówki ;)

      Usuń
  5. o, bardzo fajny pomysł! Ale ja nie wiem czy uzbierałabym aż tyle celów. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie chodzi o to, żeby za jednym razem wypisać 100 celów - ja swoją tworzę od października :)

      Usuń
  6. o nigdy o takiej liście nie słyszałam, ale nie wiem czy wytrzymałabym 1001 dni...to strasznie długo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to nie polega na robieniu jednej rzeczy przez 1001 dni. Chodzi o realizowanie sowich marzeń i celów w tym czasie, np. ukończenie studiów, ćwiczę 30 dni, zwiedzam Paryż itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypatrzyłam Cię właśnie u Belli :) słoneczniki to moje ukochane kwiaty. Moja lista na razie tkwi w głowie, ale im więcej wpisów o tym projekcie widzę, tym większą mam ochotę stworzyć własną listę. A pomysł z dysponowaniem 5 zł - fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł, posiedzę nad tym w weekend i pomyślę co tu by zdziałać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...