.post img {max-width:80% !important}

środa, 17 października 2012

Krem złuszczający z miodem i pestkami moreli, Bioten

Dziś chciałam Wam zaprezentować świetny krem złuszczający, który odkryłam w Rumunii. 
Żeby nie mylić krem złuszczający to inaczej peeling, ale o kremowej konsystencji ;)


Krem złuszczający z miodem i pestkami moreli
Bioten


Cechy produktu:
Konsystencja peelingu jest kremowa z drobinkami złuszczającymi. Kolor kremowy, nieprzezroczysty. Zapach bardzo przyjemny, ciepły - miód z dodatkiem moreli. Opakowanie to miękka tubka o pojemności 75ml. Przezroczysta, więc widać zużycie produktu. Z poręcznym zamknięciem.



Sposób użycia:
Aplikujemy 1-2 razy w tygodniu na czystą twarz. Delikatnie wmasowujemy omijając okolice oczu i ust. Spłukujemy ciepłą wodą.


Skład:


Co pisze producent:
Naturalna troska o naturalne piękno.
Krem złuszczający Bioten z miodem i naturalnie złuszczającymi cząsteczkami z pestek moreli skutecznie oczyszcza pory, delikatnie usuwając makijaż, nadmiar sebum i martwe komórki z powierzchni skóry. 
Miód, naturalny środek odżywczy, pomaga utrzymać optymalną równowagę wilgotności skóry.
Pestki moreli zapewniają łagodne złuszczanie, poprawiają koloryt i teksturę skóry.
Skóra jest więc skutecznie oczyszczona i rozjaśniona.
Testowany dermatologicznie. Bez parabenów. Do cery normalnej/mieszanej.


Recenzja:
Kupiłam ten krem przypadkiem, kiedy szukałam w Auchan jakiegoś peelingu lub maseczki do oczyszczania twarzy. I to był strzał w dziesiątkę!! Krem jest świetny!!
Krem jest bardzo wydajny. Na jeden raz potrzebujemy ilości wyciśniętej na dwa palce albo dwa razy tyle co na zdjęciu wyżej ;)
Podczas pierwszego użycia, gdy masowałam twarz kremem złuszczającym, myślałam: "Ale sobie shit kupiłam!!". Widząc drobinki myślałam, że to będzie typowy szorstki zdzieracz, ale pomyliłam się. Krem jest bardzo delikatny, w ogóle nie czuć, że coś robi, choć aplikacja i masaż tym kosmetykiem są bardzo przyjemne i relaksujące, no i ten zapach...
Myślałam, że krem jedynie umyje mi twarz i to będzie koniec jego działania.
Bardzo się pomyliłam, bo gdy zmyłam w końcu kosmetyk zobaczyłam ślicznie wygładzoną i rozjaśnioną cerę. Skóra po użyciu jest delikatnie zmatowiona, świetnie oczyszczona, niedoskonałości są o wiele mniej widoczne. Miód rzeczywiście sprawia, że skóra jest miękka i nawilżona.
Krem złuszczający nie podrażnia skóry, nie jest ona nawet zaczerwieniona.
Na pewno zrobię zapas tego kosmetyku dla siebie i znajomych.
Dla mnie jest to mój KWC!! 



Dostępność:
DM, Auchan


Cena:
ok. 10 zł


Ocena:
6/6



Krem złuszczający możecie wygrać w moim Candy!!


10 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć Ci tych wszystkich kosmetyków z DM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. miód i morela mmmm zapach musi być obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie szału nie robi, ale jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  3. Wydaje się być bardzo ciekawy.. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam peelingi wszelkiego rodzaju :)
    I właśnie zauważyłam, że studiujesz kulturoznawstwo! Ja też, ja też! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, jest w auchanie? jak spotkam to kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w rumuńskim Auchan, nie wiem czy te kosmetyki są w Polsce.

      Usuń
  6. Jeszcze się nie spotkałam. Brzmi intrygująco...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...