.post img {max-width:80% !important}

piątek, 18 maja 2012

Podaj dalej... Golden Rose

Do zabawy z Golden Rose zaprosiła mnie grimagee. Bardzo się ucieszyłam, bo nie wiedziałam, że takie akcje są organizowane :) Ale w końcu jestem bloggerką dopiero 3. miesiąc, więc mam nadzieję, że jeszcze blogowy świat czymś mnie zaskoczy ;)



Mój idealny makijaż oczu wiosną to cienie w soczystych kolorach - maliny, żółtego, zielonego i niebieskiego (najlepiej wszystkie na raz), "cat eye" zrobione czarną kreską oraz pięknie wytuszowane rzęsy: bez grudek, idealnie rozdzielone i wydłużone. Jeszcze tylko kropelka rozświetlacza na łuki brwiowe... i gotowe!!


Do zabawy zapraszam:


Zapraszam również czytelniczki do udziału w zabawie i odpowiedzi na pytanie:)

1 komentarz:

  1. Dostałam od nich mailem o tym informację, ale sama nie wiem jakoś wątpię, że mnie akurat wylosują :) Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...