.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Słodka biżuteria

Kilka dni temu dostałam biżuterię od Natajki!! Zważając na to iż Natajka miała duże zamówienia to dostałam ją bardzo szybko :D Jestem niezmiernie z niej zadowolona. Biżuteria jest bardzo dobrze wykonana i ślicznie się prezentuje. Na pewno coś jeszcze zamówię u tej blogerki:)
Najbardziej przypadł mi do gustu naszyjnik, który jest po prostu boski. Drugie miejsce zajmują urocze babeczki, a trzecie kiwi - myślałam, że będą trochę większe.

Tutaj mam kolczyki-sztyfty: kiwi oraz babeczki z posypką i grejpfrutem

Tutaj naszyjnik-buteleczka z ciasteczkami i łyżeczką - mój ulubiony:)

2 komentarze:

  1. piękne! naszyjnik jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dojechały? szybciutko:D dziękuję i polecam się na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...