.post img {max-width:80% !important}

sobota, 28 kwietnia 2012

Lakier do paznokci, Avon oraz Top Coat, Essence

Miałam obciąć paznokcie na krótko, ale przy pomocy pilniczka udało mi się jeszcze je uratować i dzięki temu mogę Wam zaprezentować manicure na ślicznych, długich paznokciach :)
Do manicure użyłam dwóch lakierów do paznokci.




KOLOR: Kolor ciemnozielony, prawie czarny. Lakier firmy Avon - odcień Green with envy. Bardzo ładnie prezentuje sie na paznokciach.
Top Coat nr 02 Circus confetti firmy Essence to złoty brokat oraz kolorowe większe drobinki zatopione w bezbarwnym lakierze. Niesamowity efekt!!

MALOWANIE&KRYCIE: Odpowiednia gęstość, bardzo dobrze się nim maluje. Do pełnego krycia potrzebne dwie warstwy lakieru. Nie zostawia smug.
Jeśli chodzi o Top Coat to wystarczająca jest jedna warstwa. Drobinek jest bardzo, bardzo dużo i dzięki temu nie trzeba namachać się pędzelkiem, żeby uzyskać jakiś efekt na paznokciach, wręcz przeciwnie efekt jest bardzo mocny, dlatego też zdecydowałam się pomalować tylko po dwa paznokcie.

WYSYCHANIE&TRWAŁOŚĆ: Lakier schnie bardzo szybko. Trwałość ok. 4 dni, później się ściera na końcówkach.




CENA/POJEMNOŚĆ: 10-15zł/12ml (Avon); 7,99zł/8ml (Essence)



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No wiem, ale to i tak najlepsze zdjęcie jakie udało mi się zrobić ;)
      W buteleczce można zauważyć odcień zielonego.
      Z resztą dużo ludzi myśli, że to czarny ;)

      Usuń
  2. mam taki sam, ale nie jestem z niego zadowolona, bo schodzi już po kilku godzinach :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...