.post img {max-width:80% !important}

środa, 19 listopada 2014

Spotkanie blogerek i vlogerek w Krakowie 18.10.14 - relacja


Cześć!
Relacja miała pojawić się dużo wcześniej, ale tak jakoś wyszło i jest z miesięczną obsuwą ;)

Spotkanie zorganizowała Kasia-Siarkaa85, a wkręciła mnie na nie Iskierka, która ostatecznie się na nim nie pojawiła. Jechałam więc do Krakowa nie znając nikogo, ale do odważnych świat należy ;) Dziewczyny okazały się świetnymi kompankami rozmów o kosmetykach, modzie i nie tylko ;)


Na spotkaniu pojawiły się:

Blog - http://szalonaszafiarka.blogspot.com


Swoją obecnością umilił nam czas rewelacyjny pan Jacek z Fabryki Świec Light, który opowiedział nam o jego pasji jaką jest wyrób świec i obdarował każdą z nas zestawem takich świec.
Najlepsze w tym było to, że same mogłyśmy skomponować sobie taki zestaw wg naszych upodobań zapachowych - wspaniała zabawa ;)

Trochę zdjęć...


Pogaduchy i ploteczki ;)

Każda z nas dostała piękną różę :)

Świece i lampiony.

Ten duży pomarańczowy lampion jest śliczny, kiedyś będzie mój!

Początek mojego prezentu.

Trochę tego więcej.

Dziewczyny próbują zapakować swoje świece ;)

Moja paczuszka :D



Wspólne zdjęcie.

Fotka na krakowskim Rynku.


Spotkanie uważam za bardzo udane. Poznałam kilka fajnych osób i świetnie się bawiłam :) Pozdrawiam wszystkie uczestniczki!

5 komentarzy:

  1. i ja mam nadzieję kiedyś wybrać się na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać ze było udane to wasze spotkanie - świeczki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być wspaniale :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...