.post img {max-width:80% !important}

środa, 5 czerwca 2013

Pocztówka z wakacji!

Uwielbiam pocztówki!!! W podstawówce z każdej wycieczki szkolnej przywoziłam kurzące się bibeloty i pocztówki. Z bibelotów na szczęście wyrosłam (zastąpiłam je kubkami ;), ale pocztówki zostały. Z każdego wyjazdu wybieram jedną kartkę i piszę na niej datę, miejsce pobytu itp. i chowam do pudełka - czasami je otwieram, przeglądam i wspominam...
Dzięki stronie postcrossing.com dostaję też pocztówki z całego świata :)

Dziś chciałabym zaprosić Was do akcji zorganizowanej przez autorkę bloga Art Attack {be inspired}.

Podczas akcji każdy uczestnik wysyła pocztówkę z wakacji do wylosowanej osoby.

Myślę, że koszt jest stosunkowo niewielki, a jaka radość :D



10 komentarzy:

  1. Ciekawa akcja :-) ja z podrozy przywoze sloniki male :-)oraz kubki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słoniki przywoziłam dawniej, miałam ich już kilkanaście, ale w końcu odpuściłam i teraz tylko kubki, bo praktyczniejsze są :)

      Usuń
  2. Gdybym tylko gdzieś jeździła,to czemu nie,ale póki co nigdzie się nie wybieram :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja, zaraz poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze z podróży przywożę maskotkę najlepiej z nazwą miejscowości, tudzież kraju ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna akcja! :)
    też się kiedyś na postcrossing bawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna akcja :)
    lubiłam postcrossing, chyba do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja super, niestety ja juz przekroczyłam limit wyjazdów na ten rok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale możesz wysłać pocztówkę ze swojego miasta :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...