.post img {max-width:80% !important}

piątek, 19 kwietnia 2013

Krem do stóp pielęgnacyjny, Exclusive

To już ostatnia chwila na dodanie recenzji i podsumowanie całej akcji pielęgnacyjnej.



Co pisze producent:


Skład:


Recenzja:
Krem zapakowany jest w tubkę o pojemności 75 ml. Tubka jest miękka, na zatrzask, dobrze sprawdza się w użytkowaniu.
Konsystencja kremowa, bardzo lekka, bardzo dobrze i szybko się wchłania, na stopach nie pozostaje żaden film, czy tłusta warstwa. Średnia wydajność.
Zapach - dla mnie to największy minus, bo krem dość mocno pachnie olejkiem z drzewa herbacianego i mentolem, a ja nie przepadam za tymi zapachami. Jest intensywny i trochę utrzymuje się na stopach.
Krem dość dobrze nawilża i zmiękcza stopy. Ze zrogowaciałym naskórkiem radzi sobie średnio. Dobrze dezodoruje stopy i daje uczucie odświeżanie, przyjemnego chłodku. Krem byłby więc idealny na lato, teraz orzeźwienia dla stóp nie potrzebuję ;)
Bardzo niska cena, gorzej z dostępnością. Stawiałabym tu na małe sklepy kosmetyczne, markety, czy kioski.


Dostępność/Cena:
małe sklepiki kosmetyczne, strona producenta/4,99 zł


Ocena:
4/6










4 komentarze:

  1. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie miałam ale zapisuję - efekt chłodzący w sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tego gagatka i całkiem nieźle się sprawdził na moich stopach :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...