.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Rok 2012 w dziesięciu punktach

Na ten wpis chyba jeszcze nie jest za późno ;) Najpierw chciałam sobie odpuścić takie podsumowanie, ale później stwierdziłam, że jednak będzie fajnie powspominać Stary Rok :)



1. Najważniejszy wpis
To oczywiście mój pierwszy wpis na blogu, który zapoczątkował jego istnienie. Strasznie żółto wtedy było ;)


2. Przeczytane książki
Trochę tego było: moje ukochane romansidła DaCapo, trylogia Igrzyska śmierci, większość książek z serii Kości, zaczęłam czytać trylogię o Grey'u. W sumie wg lubimyczytać.pl przeczytałam 23 książki. Postaram się w tym roku poprawić ten wynik


3. Obejrzane filmy
Było ich całe mnóstwo. Przedstawię kilka premier z 2012 roku, które obejrzałam, i które mi się spodobały.







Żródło: filmweb


4. Powód do dumy
To, że wciąż piszę i mam grono wspaniałych czytelników :)


5. Najlepszy zakup
Nowy aparat - Nikon Coolpix L810, który jest o niebo lepszy od cyfrówki, którą miałam wcześniej ;)
Żródło: google.pl



6. Podróże
To był rok podróży, które dopiero się rozpoczynają ;)

luty-Bratysława

maj-Skopje

lipiec-Czaplinek
sierpień-Węgry
od września-Rumunia (fotki już wkrótce)


7. Ulubione jedzenie
Moim ulubionym jedzeniem, zawsze i wszędzie, są placki ziemniaczane :D
W tym roku spróbowałam też wiele potraw pierwszy raz m.in. gaspacho, krewetki, papansi, sarmale, mamaliga.

Źródło: google.pl


8. Najczęściej słuchane piosenki




9. Ulubione produkty kosmetyczne
Zdecydowanie są to produkty Biovax do włosów: szampony, odżywki, maski oraz Serum A+E.

Żródło: www.lbiotica.pl


10. Najlepsze momenty 2012
*Założenie bloga.
*Wolontariat.
*Wyjazd na Erasmusa.

16 komentarzy:

  1. Wspaniale takie rzeczy poczytać, które są dla kogoś ważne :) Odrobina prywaty :)
    Miłego wieczorku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Taniką - wspaniale móc poczytać o Twoim roku w pigułce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba pozytywny był ten 2012 dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wycieczki do Bratysławy i genialnego aparatu!
    a placki ziemniaczane...hmm..pyszności!

    Pozdrawiam Malinową koleżankę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ bym się chętnie do Bratysławy wybrała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kocham Biovax w każdej postaci, mogę kupować w ciemno każdy rodzaj i zawsze mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja już kilka produktów też zużyłam i wszystkie były na równi dobre, nie widziałam żadnej różnicy pomiędzy nimi na moich włosach :)

      Usuń
  7. uwielbiam do Ciebie zaglądać, żałuję że przespałam swoją szansę na Erasmusa, ale cóż, skupiałam się wtedy na zdrowiu. Na pierwszym roku MU poodbno nie można, postaram się na 2 roku magisterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co, złożę podanie, a co! :D najwyżej odrzucą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, chociaż do końca go jeszcze nie rozpracowałam ;)

      Usuń
  10. Film RÓŻA oraz ZMIERZCH oglądałam - bardzo dobre filmy na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biovax uwielbiam! Erasmusa tez:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...