.post img {max-width:80% !important}

poniedziałek, 12 marca 2012

Shopping

Kilka dni temu przytachałam ogromną paczkę z kosmetykami Avonu. Oczywiście i dla mnie coś się znalazło ;) Sądzę jednak, że połowa tych rzeczy pójdzie na prezenty/do sprzedania.



  1. Mała torebka Lindsey
  2. Preparat do demakijażu oczu z odżywką
  3. Zmywacz do paznokci z odżywką
  4. Woda toaletowa Spotlight
  5. Korektor w sztyfcie "Idealna cera", Fair
  6. Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką
  7. Intensywne serum antycellulitowe z wyciągiem z karamboli
  8. Śródziemnomorskie serum ujędrniające do szyi i dekoltu
  9. Lakier do paznokci Aqua Fantasy
  10. Lakier do paznokci Orange Creamsicle

2 komentarze:

  1. Mam pytanie, co sądzisz o korektorze? Mam zamiar sobie kupić, ale nie wiem, jak z kryciem i trwałością...
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w trakcie testów co jest trochę utrudnione, bo jak na złość nic na twarzy nie chce mi wyskoczyć ;)
    Postaram się umieścić recenzję jeszcze w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...